ONLINE PREDAJ / POKLADŇA

Od januára 2022 sme spustili ONLINE predaj lístkov.

Aby ste si mohli kúpiť lístky online, stačí kliknúť na ikonku lístkov vedľa konkrétneho filmu.

Prosím, vždy si skontrolujte či si kupujete lístok na správne predstavenie (názov filmu, dátum a čas) i v košíku.

Predstavenia začínajú vždy načas = bez reklám, preto vás prosíme, aby ste prišli cca 5 – 15 min. pred filmom a nerušili ostatných divákov neskorým príchodom.

POKLADŇA

Vstupenky si samozrejme stále môžete zakúpiť i priamo v pokladni kina, kde je platba možná len v hotovosti.

Pokladňa je otvorená vždy 30 min. pred začiatkom filmu a predaj lístkov končí 10 min. po začatí predstavenia.

ZĽAVY

Nižšie/zľavnené vstupné poskytujeme deťom, študentom, seniorom, ZŤP, majiteľom Bonus karty Nostalgia a obyvateľom lokality NIVY.

Zľavy na preukazy ASFK nie je možné u nás uplatňovať!

BONUS KARTA NOSTALGIA 2020-2022
Bonus karta Nostalgia pre verných návštevníkov! Na každom predstavení s ňou ušetríte pri kúpe 2 lístkov vždy min. 1 € + môžete využiť i ďalšie bonusy u partnerov Nostalgie!

OPLATÍ SA VÁM KÚPIŤ SI BONUS KARTU NOSTALGIA?
Pokiaľ plánujete prísť aspoň 3-4 krát na film do Nostalgie počas roku, tak sa vám iste vyplatí kúpiť si a využívať našu Bonus kartu Nostalgia! Cena karty je len 3,50 €. Bonus karta Nostalgia 2020 je vydaná v limitovanom počte a platí až do konca decembra 2022.

ČASTÉ OTÁZKY

Je možná platba kartou v pokladni kina?

  • Nie, v pokladni kina je možná platba len v hotovosti.

Ako zistím či sú ešte voľné lístky (resp. v akom počte) na predstavenie?

  • Ak predstavenie začína za viac ako 5 min., kliknite na ikonku lístkov pri konkrétnom filme, a to vás presmeruje na predaj lístkov. V pravom hornom rohu sa nachádza “koláč – kruh”, a po kliknutí naň zistíte koľko vstupeniek je už predaných, resp. koľko vstupeniek je voľných.
  • Ak predstavenie začína za menej ako 5 min., informujeme o stave na webe a FB len v prípade, že sa už miesta nie sú a všetky vstupenky sú vypredané.

Je potrebné vstupenky zakúpené online vytlačiť?

  • Nie, vstupenky si nemusíte vytlačiť. Stačí ich mať v mobile. Prosím, zvýšte si jas obrazovky, keď ukazujete vstupenky pri vstupe. Skener to niekedy nevie načítať. Ďakujeme.

Vstupenky mi na mail neprišli / mail so vstupenkami som vymazal / zadal som zlý mail , čo mám robiť?

  • Napíšte prosím Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.eu a oni Vám vstupenky opätovne zašlú.
  • V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste u nás v pokladni Variabilný symbol nákupu a vydáme Vám klasické papierové vstupenky.

Je možné stornovať vstupenku zakúpenú online?

  • Áno, ak sa predstavenie ešte neuskutočnilo. S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo mailom na: nostalgia@nostalgia.sk, kde uvediete číslo vstupenky (nachádza sa pod čiarovým kódom), termín a názov predstavenia.